دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

اعلام حمایت هیئت دوچرخه سواری شمیران از احسان شریفی

اعلام حمایت هیئت دوچرخه سواری شمیران از احسان شریفی


هیئت دوچرخه سواری شمیران در انتخابات شورای شهر تهران حمایت خود را از احسان شریفی کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر تهران اعلام کرد.
به گزارش ستاد انتخاباتی احسان شریفی، پژمان رییس هیئت دوچرخه سواری شمیران با حضور در یکی از برنامه های انتخاباتی احسان شریفی قائم مقام سابق شهردار منطقه یک حمایت اینن هیئت ورزشی را از وی اعلام کرد.
این برنامه که در روز دوشنبه 20 خردادماه و در مرکز فرهنگی سیدالشهدا در خیابان اندرزگو برپا بود، علیرضا جاوید، شهردار سابق منطقه یک و معاون شهرسازی شهردار تهران، دکتر اعرابی دبیر دبیران شورایاری منطقه یک، پژمان رییس هیئت دوچرخه سورای شمیران، محسن جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، مهندس شیری معاون فنی عمرانی منطقه یک، مهندی شریفیان معاون برنامه ریزیو توسعه شهری منطقه یک، دکتر صابونچی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو، مجید شایسته و مهدی چمنزاد از مدیران با تجربه کشور و کاندید شورای شهر چهارم، شورایاری های محلات 26گانه شمال تهران و شهروندان حضور داشتند.
پژمان رییس هیئت دوچرخه سورای شمیران در این جلسه به نقش شهرداری و به ویژه شورای شهر به فرهنگ سازی استفاده از وسایل نقلیه پاک و دوچرخه در تهران پر ترافیک و آلوده اشاره کرد و گفت: برنامه ها و پروژه ها از این دست در شمیران علی رغم دامنه ای بودن منطقه در دوران تصدی احسان شریفی پیگیری جدی شد و پیشرفت خوبی داشت.
در این نشست انتخاباتی پژمان علاوه بر تایید توانایی های شخصیتی و تخصصی احسان شریفی کاندید چهارمین دوره شورای شهر تهران بر حمایت هیئت دوچرخه سواری از او در این انتخابات تاکید کردند.





  • اعلام حمایت هیئت دوچرخه سواری شمیران از احسان شریفی

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.