دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

ائتلافی محیط زیستی در انتخابات شورای شهر شکل گرفت
با حضور احسان شریفی

ائتلافی محیط زیستی در انتخابات شورای شهر شکل گرفت

احسان شریفی کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر تهران به گروهدوستداران حیوانات پیوست.

به گزارش ستاد انتخاباتی احسان شریفی، فهرست بیمارستان دامپزشکی تهران و حامیان حقوق حیوانات در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر تهران اعلام شد.

در خبری که بر روی سایت بیمارستان دامپزشکی تهران به نشانی الکترونیکی  www.Tehranpet.com قرار گرفت آمده است: این گروه به دلیل پاسخگویی مناسب و حمایت قابل توجه از حقوق حیوانات این لیست را به عنوان لیست حمایتی خود به دوستداران حیوانات معرفی می کند.

از آنجایی که تا کنون افراد حقیقی و حقوقی زیادی به دلایل نامشخص، اقدام به ارائه لیستی از کاندیداهای مورد حمایت خود کرده اند ما برآن شدیم تا به جای حمایت بی دلیل از کاندیداها، قبل از هرچیز پاسخگویی آن ها را در خصوص سوالات اساسی و دغدغه های مهم این صنف محک بزنیم.

 به همین دلیل با مشورت دامپزشکان خبره و  حامیان حقوق حیوانات به چند سوال مشخص رسیدیم؛ سوالات در اختیار کاندیداها قرار گرفت تا مواضع روشن ایشان در خصوص مسائل زیست محیطی و حقوقحیوانات در شهر مورد بررسی قرار بگیرد.

احسان شریفی کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر تهران با تحصیلاتکارشناسی ارشد در رشته ی مديريت فناوري اطلاعات(MITM) و کارنامه ای درخشان در معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات صندوق توسعه ملی و شهرداری تهران به عنوان قائم مقام منطقه یک و چهار و معاون برنامه ریزی منطقه 18و همچنین معاون طرح و برنامه و فناوری اطلاعات در سازمان منطقه آزاد کیش بوده که به عنوان کاندیدای مورد حمایت این گروه اعلام شده است.

اعضاء این لیست به شرح زیر است:

احمد مسجدجامعی

 محمد حقانی  

احمد دنیامالی

وحید نوروزی

مرتضی طلایی

احسان شریفی

عبدالحسین مختاباد

افشین حبیب زاده

 حسن غفوری فرد

غلامرضا ثانی نژاد        

رامین اسدی

 شمس فرد

محسن سرخو   

اسماعیل دوستی

مناف هاشمی   

خانم نوری

هادی ساعی

اصغر نصیري

محمد سعید نژاد

 

 

 




  • ائتلافی محیط زیستی در انتخابات شورای شهر شکل گرفت

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.