دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

شریفی، شهردار شب تهران از شامگاه حریم‌بانان تهران بازدید کرد

شریفی، شهردار شب تهران از شامگاه حریم‌بانان تهران بازدید کرد

قائم‌مقام معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در شبی که به عنوان شهردار شب تهران فعالیت می‌کرد با همه‌ حریم‌بانان دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، احسان شریفی مدیرعامل این شرکت و قائم‌مقام معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به عنوان شهردار شب با همه حریم‌بانان شهر تهران دیدار و گفت وگو کرد.
بر پایه این گزارش شریفی در جمع حریم‌بانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از نیروهای شهربان و حریم‌بان اشاره و خاطر نشان کرد در این مدت به فضل الهی مشکل بودجه شرکت که از مهمترین مشکلات شرکت در سال‌های پیش بود حل شده است و با تغییر نگرش اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به شرکت، آینده روشنی را برای شرکت تصور می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران افزود: همچنان که معتقدیم باید در حمایت از نیروهای شهربان و حریم‌بان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم در برخورد قاطع با تخلفات نیز جدی و مصمم هستیم، چرا که معتقدیم تخلف یک نفر خدشه به تصویر و چهره نیروهای خدوم، پرتلاش و پاکدست شهربان و حریم‌بان است.
قائم‌مقام معاونت توسعه منابع انسانی همچنین تصریح کرد: تا زمانی که مسوولیت شرکت شهربان و حریم‌بان بر عهده من باشد خود را موظف به حمایت همه جانبه و کامل از نیروهای شهربان و حریم‌بان می‌دانم و امیدوارم بتوانم وظایف خود را در این شرکت به درستی انجام دهم.
شریفی با تشکر از معاونان و همکاران شرکت در پیگیری جدی کارهای شرکت گفت: خانواده بزرگ شهربان یکی از مهمترین بازوان اجرایی شهرداری تهران در صیانت از شهر و حریم آن است و مسوولیت سنگین شرکت تنها با کار جمعی و همدلی همه نیروها در همه رده‌ها محقق می‌شود.
در این دیدارها معاون فنی و اجرایی شرکت شهربان و حریم‌بان به همراه مدیر شهربان و جانشین مرکز کنترل و نظارت هوشمند شرکت و مدیران اجرایی پیمانکاران در مناطق شریفی را همراهی می‌کردند.
گفتنی است احسان شریفی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با حکم شهردار تهران به عنوان قائم‌مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز فعالیت می‌کند.


  • شریفی، شهردار شب تهران از شامگاه حریم‌بانان تهران بازدید کرد

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.