دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

حضور پررنگ شهرداری تهران در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

حضور پررنگ شهرداری تهران در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی



به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی، در این کنفرانس معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با ارائه سه پنل تخصصی با موضوع مدیریت منابع انسانی در شهرداری تهران شرکت کرد.
اعضای پنل تخصصی شهرداری تهران، متشکل از آقایان مهندس شریفی قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، مهندس فروتن، مدیر کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران، مهندس میرپور، معاون اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران و دکتر گرگانی مدیر مطالعات و برنامه ریزی توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران؛ در قالب سه پنل مجزا به تبیین و تشریح کارکرد و نحوه اثرگذاری کانون ارزیابی و توسعه در شهرداری و همچنین مدیریت عملکرد در شهرداری تهران پرداختند. این پنلها با استقبال مطلوب شرکت کنندگان روبرو شد و اعضای پنل در پایان هر یک از پنلهای تخصصی به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.
این کنفرانس دو روزه با محوریت مدیریت منابع انسانی و زنجیره ارزش آفرینی سازمانها، در روزهای 26 و 27 آبان ماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما و مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. در این کنفرانس، جمعی از اساتید، صاحب نظران و متخصصان مدیریت منابع انسانی ضمن برگزاری کارگاهها، پنلها و کلینیکهای تخصصی مدیریت منابع انسانی به بحث و تبادل نظر درباره آخرین یافته ها و دستاوردهای مرتبط با حوزه توسعه و بهبود منابع انسانی در سازمانهای کوچک و بزرگ پرداختند.
لازم به ذکر است در حاشیه این کنفرانس دو روزه، نمایشگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی با حضور شرکتهای نرم افزاری، مشاوره و ناشران برتر کتب مدیریت منابع انسانی برپا شد.
 




  • حضور پررنگ شهرداری تهران در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.