دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

تحول در اولویت های موسسه با بهبود فرآیندهای اجرایی
احسان شریفی در اولین نشست مشترک کارکنان صندوق و شرکت های تابعه خبر داد:

تحول در اولویت های موسسه با بهبود فرآیندهای اجرایی

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران بهبود فرآیند های اجرائی به منظور سود آوری مناسب را از اولویت های تحول در مؤسسه برشمرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران بهبود فرآیند های اجرائی به منظور سود آوری مناسب را از اولویت های تحول در مؤسسه برشمرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، احسان شریفی مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در نشستی مشترک با حضور تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و کارکنان آن صندوق و شرکت های تابعه که عصر روز چهارشنبه اول دیماه برگزار شد با اشاره به لزوم بهبود و تسریع در فرآیند اجرای امور در صندوق عنوان کرد: این مؤسسه با توجه به ارایه خدمات مالی به کارکنان شهرداری تهران و فعالیت های اقتصادی خود، شبیه یک بانک است و باید خدماتی  مشابه این نهاد به  ذینفعان ارائه نماید.
وی گفت: معتقدم کارکنان خدوم این مؤسسه، کارکنان شهرداری تهران، سهامداران و شرکای اقتصادی ذینفعان صندوق هستند که تمامی امور می بایست با هدف رعایت  صرف و صلاح حداکثری آنان برنامه ریزی و اجرایی شود.
شریفی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت های مؤسسه ارتقا و توسعه سطح  فعالیت ها و همکاری های تجاری و اقتصادی با اهتمام ویژه دنبال خواهد شد.
مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: معتقدم هم اندیشی و خرد جمعی اصلی ترین راهکار برای تحقق اهداف و چشم انداز ترسیم شده است و به این منظور از تمام کارکنان در این مؤسسه و مجموعه شهرداری تهران انتظار دارم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها همراه و همگام ما باشند.
تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در این نشست گفت: این موسسه درمجموعه مدیریت شهری و نزد کارکنان شهرداری از اعتبار و اهمیت به سزایی برخوردار است و مدیران ارشد مؤسسه برای حفظ این جایگاه و اعتبار مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
وی گفت:  سود آوری مناسب برای اعضا و سپرده گذاران در اولویت ماموریت های صندوق قرار دارد.
معاون توسعه  منابع انسانی شهرداری تهران  به ضرورت  اجرای صحیح اصول مدیریتی نظیر اتخاذ استراتژی های مناسب و پیشبرد آنها با توجه به شرایط و وضع موجود تاکید کرد
وی ادامه داد: تعقل و عقلانیت در برنامه ریزی ها و تصمیمات  میزان و محک ما در سنجش درستی امور است و لازم است در طی مسیـر عملکرد، همواره خود را ارزیابی کنیم.
مهندس تشکری هاشمی نگرش مثبت و اعتماد کارکنان شهرداری تهران را از مهمترین سرمایه های صندوق ذخیره دانست و عنوان کرد: عملکرد این مؤسسه بر مبنای سودآوری قابل بررسی است و این مهمترین ملاک موفقیت صندوق به شمار می رود.
وی گفت: گسترش تعامل و ارتباط اقتصادی صندوق ذخیره کارکنان با بدنه اجرایی شهرداری تهران با رعایت مقررات مربوطه و به منظور تولید و گردش ثروت در این مجموعه موضوعی است  که با همه امکانات و ظرفیت های موجود از آن حمایت جدی خواهد شد و لازم است راهکارهای مناسبی برای تحقق آن اتخاذ  شود.
در این مراسم همچنین گزارشی از روند فعالیت های مؤسسه و شرکت های تابعه و همچنین اهم برنامه های در دست اقدام از سوی  مسعود میعادفر عضو هیـأت مدیره صندوق ذخیره کارکنان ارائه شد.
 




  • تحول در اولویت های موسسه با بهبود فرآیندهای اجرایی

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.