دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • ارسال نظر

اولویت های راهبردی صندوق :پیشروی به سمت سیستم های مالی چالاك و شفاف

 


به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، احسان شریفی مدیرعامل صندوق ذخیره در جلسه شورای مدیران ، پیشروی به سمت سیستم های مالی چالاک و شفاف و تکیه بر خرد جمعی برای حل مشکلات را از اولویت های صندوق برشمرد و گفت : میبایست برای شناسایی نقاط قوت  و ضعف و  همچنین فرصت ها و تهدید ها برنامه ریزی و پیگیری جدی داشته باشیم .

ایشان در ادامه تدوین برنامه و بودجه برای مؤسسه و شرکت های تابعه و ارزیابی عملکرد آنان براساس برنامه های مصوب  را از دیگر اولویت ها دانستند و بر ضرورت اجرای آن تاکید کردند .

 مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران افزود: کارکرد ما برای  شرکت های وابسته استراتژیک و راهبردی است و همه آنها می بایست منطبق با چشم انداز اهداف و برنامه های مؤسسه اقدام نمایند.

وی اذعان داشت: ضمن شناسایی دقیق خواسته ها و مطالبات سهامداران می بایست به سمت سیستم های مالی و اداری چالاک، پویا و شفاف حرکت کنیم و در این مسیر لزوم استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاع رسانی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود .

 مدیرعامل صندوق ذخیره در ادامه حوزه ارزیابی و نظارت را از دیگر مواردی دانست که باید برای تقویت آن همت گماشت و برای تحقق آن  راهکارهای اجرایی مناسب اتخاذ کرد .

در ادامه این جلسه مدیران صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران پیرامون مسایل و موضوعات مطرح شده به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.




ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.