دات نت نیوک
اخبار
  • جزییات مطلب
  • تصاویر پیوست
  • ارسال نظر

با حضور شریفی نخستین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع برگزار شد

با حضور شریفی نخستین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع برگزار شد


با حضور شریفی نخستین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع برگزار شد

در اولین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع که با حضور مسئولان تکریم مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار شد،  راهکارهای اجرایی پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری در این جلسه که با حضور شهردار منطقه 21 و دبیر ستاد طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران برگزار شد درباره ضرورت تکریم کارکنان شهرداری تهران در داخل سازمان گفت: " مخاطبین معاونت توسعه منابع انسانی، همکاران خودمان در داخل سازمان هستند. ما به عنوان متولیان حوزه منابع انسانی می بایست تمام تلاش خود را به کار  بگیریم تا رفتارمان با کارکنان شهرداری، بر اساس تکریم باشد. وقتی همکاران مان حس تکریم داشته باشند خودشان هم کریمانه با شهروندان برخورد خواهند کرد."
شریفی افزود: "حتی اگر نمی توانیم از نظر اداری برای ارباب رجوع، کاری انجام دهیم باید با تکریم با او  برخورد کنیم. بدین ترتیب، کار نشدنی را هم با تکریم، تلطیف خواهیم کرد."
وی دو مقوله تبعیض و تحقیر را آفت تکریم ارباب رجوع برشمرد و گفت: " تبعیض و تحقیر دو واژه تلخ و آفت حس تکریم در ارباب رجوع است. اگر رفتار ما با ارباب رجوع، بر اساس عدالت و طبق شاخصهای دستورالعملی نباشد شفافیت کافی را نخواهد داشت و افراد دچار احساس تبعیض خواهند شد. از سوی دیگر باید بدانیم ارباب رجوع، حرمت خاص دارد و از  جایگاه و شان ویژه ای برخوردار است و هرگز در هرمقام و رده ای باشد نباید رفتار تحقیر آمیز  با او  بشود."
لازم به ذکر است نخستین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع به میزبانی شهرداری منطقه 21 تهران برگزار شد و در پایان جلسه، از کارکنان برگزیده منطقه 21 از نظر تکریم ارباب رجوع، تقدیر به عمل آمد.
 





  • با حضور شریفی نخستین جلسه هم اندیشی ستاد تکریم ارباب رجوع برگزار شد

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.